Uppsägningar..

Återigen en kväll vid datorn, ska snart lämna den dock.. Om jag orkar, vill och känner för det dvs.. Kanhända jag blir kvar ett tag också. Mitt sällskap här är helt okej så att säga... ;]
Iallafall har jag bara sovit samt jobbat idag. Seg dag på jobbet, 12-21. Massa samtal hela tiden och krångliga sådana dessutom! Har nog aldrig fått fråga så mycket som idag! Dessutom råkade jag ut för e-on eftersom jag jobbade kväll, från 16:30 rullar deras samtal in.. Många och krångliga även dom! Hua! Dessutom hade jag medlyssnare med idag igen! Fattar inte var allt folk kommer ifrån!?

Lite skumt med tanke på ett mail vi fick på jobbet idag, om att anthill kommer behöva säga upp folk! Jag kan fanimej gå frivilligt om det ska vara så! Så jäkla less på allt där nu! :[
Inget fungerar som det ska! Schemana är konstiga (hmm, sluta 21 och sen börja 07:30 dan därpå?), nya medarbetare, nya platser, skumma tider, inga inlogg på e-on, krångel vid beställningar, chefer som inte kan nått, ingen att fråga om råd på helger, bokningssystem som knappt fungerar osv osv!!

Kommentarer
Postat av: 7727

Ska vi gå tillsammans? :) Du och Jag!

2007-07-18 @ 11:47:37
URL: http://sharao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0