Äntligen!

Sitter då här igen.. Lagt upp senaste dagarnas bilder på Bilddagboken och ska nu strax sova.. Jobbar nästan samma tid imorrn som idag.. Börjar 09..
Idag efter jobbet så for jag och Sara till Lidl och shoppade ett vindskydd till min balkong. Äntligen! Har letat hur länge som helst efter ett sånt! IKEA hade ju underbara sådana, men naturligtvis inte i Valbo och i Uppsala var de slutsålda när vi var dit.. Typiskt! Men nu har jag införskaffat mej ett iaf, ska fixa det imorrn. Hann inte med det idag för när jag kom hem så var det bara att plocka upp Linus och fara ner på pizzerian där han skulle bjuda på middag.. Efter det tog vi en promenad och under tiden ringde papps och funderade var vi var nånstans.. Han stod då här hemma hos oss och tänkte hälsa på.. Behövde låna datorn lite så han blev kvar nån timma iaf.. Kul med besök! :]

image48
Black & white till middag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0