Familjebesök! :]

Lördagskväll i Ljusne. Inte hänt så jäkla mycket här. Kom hem från jobbet vid 18-tiden, lagade middag, åt och sen blev det en snabbis framför datorn innan familjen kom på besök. Visste att brorsan skulle komma föbi en sväng och bränna lite grejer men han hade med sig både mor och far och det var trevligt! Bra det för då blev vi av med tårtan och fikabrödet som vart över från kalaset igår. De var här ett par timmar innan de åkte igen, brorsan skulle hämta flickvännen på jobbet här i Ljusne så..
När det blev lugnt här så gav jag mej ut på en promenad strax före 22-tiden och har nu nästan nyss kommit hem, känt mej så jäkla trött och seg så jag var tvungen att gå ut och få lite luft. Hatar att ha ett telefonjobb! Inte bra för hälsan!

Nä nu blir det iaf sova. Ledig imorrn, sååå skönt! Har väl bara två grejer inplanerad för imöra, tvätta bilen och fira pappsen som fyller år. Läre väl hinna med en promenad och lite annat också skulle jag tro. ;]

Förresten, jag är så jävla grym! Idag på jobbet sålde jag två dildosar till en tant på 84 år!!! =]
Mer porr åt folket! ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0