Filmkväll!

Haft lite myskväll ikväll Linus och jag. Myst i soffan och druckit kaffe och sett Beck - Den japanska shungamålningen, mycket bra! Som alltid med Beck-filmerna. Jag älskar Gunvald och Stänkar-mannen. :]

I övrigt har jag jobbat idag, kort dag, 07:30-14.. Hann precis hallåa på Sara som kom när jag skulle gå, hon började 14:30.. Men imorrn är det hon och jag iaf! Äntligen! :]
Efter jobbet for jag och tankade samt shoppade lite på Rusta, skulle kika på en ljusramp till bilen men den var för dyr så jag sket i det.. Blev istället två solstolar med parasoll, en rosa och en blå samt myggnät. Har myggnät i sovrumsfönstret men behövde även hit till vardagsrummet för att kunna ha öppet så inte alla blodtörstande myggor kommer in och äter upp mej. Förstår mej inte på myggor, dom dras till mej som om jag vore en magnet, läre ha jävligt gott blod! Får hoppas det inte blir som folk tror, en myggsommar.. Då dör jag.. Eller iaf min plånbok då jag läre ha massa mediciner mot allergier och sånt skit..

Tog en tur förbi hos föräldrarna också påväg hem, jag och bror hade bestämt dejt där eftersom jag hade handlat ett par grejer till honom och han ändå skulle dit för att tvätta bilen. Blev kaffe och jordgubbar med glass där innan Linus ringde och letade mej och talade om att maten var klar.. Sen har det bara varit mys ungefär, hade tänkt att börja lägga upp bilder på Bilddagboken men orkade inte sitta här nå länge.. Det blir en annan dag, kanske imorrn innan jobbet.

Nu blir det sova, eller försöka iaf, så jäkla varmt här inne och grannar härjar för fullt.. Sommarlov nu.. Inte bra, det kommer innebära fullt liv fram till mitten på augusti nått tag. En annan granne var förresten hit ikväll också och tyckte vi skulle gå ihop och klaga på grannarna under oss. Då är det verkligen illa, när folk från andra hus här i närheten vill få bort dom . . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0