Fotopromenad i solen..

No shopping today.. Tog en lugn härlig dag för mej själv istället. Sov till framåt 09, pysslade lite här hemma och surfade innan jag gav mej ut på promenad vid 11, hem till familjen en snabbis innan mammsen skulle till stan på behandling. Sen lallade jag omkring ute fram till klockan var efter 14.. Tog en fotopromenad kring vattnet, kommer att ladda upp bilderna imorrn nått tag.. Märks som fan nu att jag varit ute i tre timmar, bränner i ansikte och på armar främst.. :[
Tog en cykeltur till moder ikväll och efter att Linus och jag hade ätit middag, han skulle dona lite med bilen så jag for hem till mamma istället. Roligare där med vovvarna ju!

Imorron däremot väntar shopping, jag lyckades övertala mammsen att följa med ner till Gävle! Ringde henne igår och frågade men då visste hon inte.. Sen hade pappa lyckats övertala henne att följa med idag, kul! Tycker hon kommer ut alldeles för lite så jag släpar med mej henne till Valbo och spanar IKEA och annat. Har nåra saker som ska inhandlas men är mest ute efter att få komma hemifrån litegrann, komma ut liksom! :]

Så nu ska jag gå och sova, vi kommer iofs inte åka nå tidigt utan först vid 11 ska jag plocka upp henne, hon ville ha lite sovmorron och självklart får hon det. Ska bli kul att komma ut hon och jag bara, annars brukar alltid mormor och moster vara med när vi far ner till Gävle.. Eller övriga familjen. Blir inte samma sak det tycker jag, roligast när det bara är hon å jag..


image43
Svan, Ljusne 070604

Kommentarer
Postat av: Sara

Fin bild Snäckan! :)

2007-06-05 @ 21:34:48
URL: http://sharao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0