Jobba..

Jobbat idag, precis som igår 9-17.. Vi var två stycken som jobbade från klockan 09 och sen två minuter över nio satt över 20 pers i kö.. Jobbigt. Först vid 11:30 kom den en till människa, då hade vi ca 80 pers i kö. Var verkligen full fart på linjerna hela dagen! Inte en lugn stund! Sen hade dessutom smartskaftet som lagt schemat satt oss två som jobbade på rast samtidigt! Sånt får ju absolut inte hända! Vi var dom enda två som jobbade på Ellos/Josefsson/La Redoute överhuvudtaget på förmiddan! Tänk vad köerna skulle bli långa om ingen svarade på en kvart!
Sara kom en snabbis till jobbet också, men hon vart tvungen att gå hem då hon inte mådde nå bra. Hoppas du mår bättre nu gumman.

Kvällen har varit lugn, myst, ätit mat och sett tv. Har även hunnit och lagt upp fotopromenads-bilderna från i måndags, nästan en vecka för sent, men va fan, jag har ju inte haft tid! Ska se om jag hinner med resten imorrn.. Har en pissvecka nu.. Jobbar 14:30-21 tre dagar.. Usch tycker inte om det.. Måste höra imorrn också vilken dag jag ska vara ledig under veckan, kanske får jag byta bort en kväll genom att jag ska jobba istället för Sara på lördag då hon ska till Hultsfred.. Kan ju alltid hoppas! ;]

Nu blir det sova iaf, bra om man kommer i säng i skaplig tid.. Eller ja, det blir väl normal tid.. Alltid för sent som vanligt.. Klem fra helsefyrn! =]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0