Lugn dag..

Hemma sen en timma tillbaks nästan.. Fikat thé och lite tårta som mormor hade skickat med Linus hem från kalaset. Morfar fyller 69 år idag men jag jobbade och kunde inte fira honom. Skickade Linus på det istället. Det skulle bjudas på mat från pizzerian och dessutom hade mormor bakat en massa utöver det.. Och tårta hade hon beställt med.. Ojoj, tur man jobbade och slapp bli övergödd denna gång. ;]

Jag jobbade som sagt, eller jag, det var meningen att jag skulle jobbat iaf, systemet låg nere nästan hela kvällen. Tog ca 20 samtal från 14:30 till 18 och efter det dog alltihop, folk köade och vi såg hur lång kön var men något fel med telefonin gjorde att det inte kom fram nåra samtal till oss som satt i Bollnäs. Så jag surfade bort halva arbetsdagen.. Inte mej emot men tiden går lite fortare då man jobbar.

Dagen tillbringades vid datorn först för att ladda upp bilder till Bilddagboken och sen gav jag mej ut på långpromenad innan jag skulle duscha och luncha innan jag for till jobbet.
Nu blir det sova, jobbar morron imorrn, lite jobbigt sånt, att först jobba kväll ena dan och sen morron dan efter. Blir bara hem och vända ungefär. Börjar 08 så åker hemifrån 07. Slutar 14:30 och då ska jag direkt ner på Ljusne för att hämta tårta och handlade lite inför kalaset imorrn, Linus fyller 28 år och vi tillsammans fyller 7. :]

Natti!

image44
Grattis morfar på 69-årsdagen! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0