Medlyssning..

Segt på jobbet idag.. Haft medlyssnare, åh vad jag hatar sånt! De har skolat in en flock nya människor på våran avdelning, så igår och idag har de medlyssnat med oss.. Så jäkla jobbigt att behöva prata med folk och vara trevlig, räcker att man måste vara trevlig mot kunden.. Trevlighet är fanimej inte min starka sida! Inte som det känns nu iaf.. Var rätt lugnt med samtal hela dan, började 12:30 men sen vid 20-tiden small det till så in i helsike och bara flödade in samtal! Jag var schemalagd till 20:30 men tänkte att jag kan väl stanna kvar till 21 och hjälpa de två stackrarna som jobbade till dess med att hålla nere köerna.. Det gick.. Sådär!
Kl 21 satt ca 50 pers i kö.. När jag lämnade Anthill ikväll visade klockan 21:45, fick en övertid på 70 minuter! Nåja, jag klagar inte, får ju pengar! :]
Fick ett mysigt samtal påväg hem som gjorde min dag. Det kändes bra, tack vännen! ;]

Eftersom jag kom hem såpass sent blev det ingen promenad ikväll heller, tar igen det imorrn istället då jag är ledig, tre dar på rad är jag ledig nu, känns bra! Nu blir det sängen och sen sova länge imorrn. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0