Poliskontroll..

Jobbdag idag. Skulle varit ledig men det blev jobba eftersom jag tog ledigt förra lördan, eller ja, bytte med en annan.. Bättre det än att ta ledigt, det ger ju pengar iaf. Sara och jag har jobbat ihop idag, så jäkla kul, inte ofta det händer. Dessutom bjöds det på glass idag också, chefen tyckte synd om oss som måsta jobba när det var så fint väder ute.
Efter jobbet tog vi en sväng till Rusta och sen ner på stan i väntan på Saras buss.

Kvällen här hemma har bara blivit slappa och ta det lugnt, tog en sväng ner på affären och köpte lite chips och dip till kvällen då vi såg tv och drack vin. Får ju passa på nu när jag är ledig. Apropå det så var det tur jag inte tog nått igår, farbror Polisen stoppade mej nämligen idag när jag var påväg till arbetet. Nykterhetskontroll, körkort och bälte kollades, men eftersom allt var helt i sin ordning fick jag åka därifrån rätt snabbt.
Bäst var när konstapeln började vissla till Peps Perssons Oh boy som jag spelade på stereon medan han inväntade svaret på sin alkomätare. Älska Peps! Passade så jäkla bra idag! =]

Nu blir det sova och sen får vi se vad jag gör med morgondagen. Ledig i tre dar nu.. Lurar på en liten shoppingtur till stan, fick ju presentkort på KappAhl av mormor och morfar då jag fyllde år. Sen behöver jag ett par skor också.. Vi får se helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0