Promenad, shopping och klädbärgning..

Dags att krypa till sängs. Varit ledig idag, skönt! Efter sovmorron så gav jag mej ut på promenad och under tiden ringde Linus och sa att han skulle komma hem tidigare från jobbet eftersom han skulle jobba kväll istället. Så däremellan skulle vi klämma in en mathandling så jag gick raka vägen hem istället för till familjen som jag hade planerat. Tog en dusch och precis när jag stängt av vattnet ringde mamma och frågade om vi skulle iväg och handla nått idag genom att jag var ledig. Hon ville åka med eftersom hon inte tog sig iväg själv för pappa var dålig. Vet inte riktigt vad som är fel på honom men han kan knappt gå och bara mår dåligt. :[

Så vi plockade upp henne och for till stan, blev lunch på Sibylla och sen shopping både på Lidl och Coop innan vi åkte hem för att lasta av våra varor och så att Linus kunde byta om till arbetskläder. Skjutsade honom till jobbet och på väg till mammsen så kikade vi in på en blomaffär och köpte blomma till morfar som fyller år imorrn. Jag jobbar så jag kan inte vara med och fira honom.
Jag blev kvar hos familjen nåra timmar och drack kaffe och busade med vovvarna. Gick även igenom en stor säck med kläder som brorsan efterlämnat sig hos familjen. Jag bärgade kanske hälften av kläderna, massa stiliga t-shirtar och andra tröjor till min Linus. Fick även tag på nått linne och nån tröja till mej själv. Nästan bara dyra, fräscha märkeskläder, sånt tackar man inte nej till! Tack Linus! :]

For sen hem och surfade och lagade till middag innan jag skulle fara bort till familjen igen för en kopp kaffe innan jag skulle hämta Linus på jobbet. Dock hann jag bara komma dit innan han ringde och talade om att han hade slutat.. Så jag blev utan kaffe. Tog istället lite glass när vi kommit hem hit igen.
Go'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0