Race..

Jobbat idag.. 08-14:30, nästan helt ensam, Sara kom först runt 14 eftersom hon började när jag skulle sluta.. Jobbigt att gå om varann sådär.. Vi som tjatade till oss att få platser tillsammans.. Sen jobbar vi varannan helg också. Kul.. Eller inte.. Nåja, på söndag jobbar vi samtidigt iaf, detta eftersom jag har en dag att ta igen eftersom jag var ledig i lördags.. Ringde inte alltför mycket idag, rätt lugnt, efter lunch var det nästan helt dött, inte alls många som ringde.

Efter jobbet for jag på affären och handlade fikabröd och åkte sen raka vägen in till Söderhamn för att hälsa på brorsan. Hade lovat att klippa honom och när det var gjort bjöd han på kaffe innan vi åkte hem till Ljusne, han skulle hem till föräldrarna och äta mat.
Race'ade lite efter vägen, men ja.. Man har inte mycket att säga till om när den man kör mot har dubbelt så stor flock med djur under huven.. =]

Ska krypa ner i sängen nu och sova, ledig imöra. Skönt! Dop väntar också, ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0