Sent..

Sitter här sent som vanligt.. Blivit en ful ovana.. Eller så inte.. Kan inte gå och lägga mej direkt då jag kommer hem från jobbet.. Måste få lite lugn och ro först.. Lagt upp dagens bilder på Bilddagboken har jag hunnit med sen jag kom hem, likaså sett tv och druckit en kopp nyponsoppa.. Blir lite surf nu innan sängen kallar..

Jobbet går segt, ringde inte så mycket idag men det var segt.. Börjar bli så less.. Jobbade bara 14-20:30 idag medan jag börjar 12 imorron och jobbar fram till samma tid som idag.. Heldag med andra ord, förstår inte hur de gör schemana, ena dagen jobbar man 6 timmar och den andra 8.. Skitsamma, jag får lön, och det är det som räknas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0