Slut på ledigheten..

Go'kväll.. Kikar in med nåra rader en snabbis innan sängen kallar. Varit hos familjen nästan hela dan idag, sov först länge och myste och sen efter frukost när Linus gick ut till bilen så tog jag mej en promenad hem till familjen för att hjälpa till på gården. Har planterat en massa växter i land och krukor, jag och mamms handlade en del sånt igår nere i Valbo.
En hel del kaffe och allmänt mys i solen har det självklart också varit! :]
Vid 18:30 drog jag mej hemåt efter att Linus ringt och efterlyst mej.. Tog en dusch och bytte om till fräscha kläder efter att vi hade donat där ute i solen hela långa dagen sen tog Linus och jag bilen hem till familjen, då för att återlämna pallbockar som Linus hade lånat av fader till sitt bilgrejande. Blev kvar där en stund innan vi sen fortsatte ner på pizzerian för middag. Fusk, jag vet.. Men tiden räcker inte alltid till för att laga riktig mat när man har fullt upp.

Dags att krypa ner i sängen för nu börjar arbetsveckan igen efter tre dagars ledighet.. Jobbar helg denna vecka därför var jag ledig måndag och tisdag. Upp tidigt imorrn för att börja jobba 07:30.. Skönt att få en sån dag att börja med, så jäkla härligt att få komma hem tidigt om dagarna, på fredag ska jag dock jobba kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0