Fälg-köp..

Varit ute på en cykeltur nu ikväll, var hem och hälsade på föräldrarna lite och surrade en massa.

Hade lillebror på besök här på dan. Hade ju lovat hålla span på Blocket efter fälgar till Bmw'n och nu hittade jag sånna imorse.. Så Linus kom hit, kikade och mailade säljaren som efter ett par timmar hörde av sig och de gjorde upp om hämtning i Gävle där han bodde.
Så nu har han sommardäck till kebabräsern också. Ska ju sälja den så.. Får väl lite mer för den när det är sommardäck till. Inga snygga precis, vanliga original.. Billiga med bra däck iaf. Fick dom för 1000 spänn.
http://www.blocket.se/vi/11209004.htm?ca=5_s
Nu ska det bara fixas lite lätt med den och tvättas innan jag får fota den och slänga ut den på Blocket.
Om nån behöver en Bmw kan ni ju säga till!

Nä, nu ska jag ge mej här, börjar bli trött. Ska lägga mej å läsa lite först tror jag.


image5
Bmw 318i -92

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0