Ont i huvet x2 . . .

Lugn dag idag. Gick och la mej en stund igen efter att Linus hade farit till jobbet, läste och försökte bli av med huvudvärken jag vaknat med. Gick bra iaf, vaknade utan ont strax före 09. Skönt!
Fixat lite nya bilder till Bilddagboken samt läst en massa under dagen. Runt 17:30 efter middagen så fick jag besök igen, mycket sånt nu! Kul! :]
Lillebror, hans flickvän och hennes bror kom hit. Jag hade lovat att agera frisör åt Emil, Carros bror. De skulle visst bort ikväll så han ville vara fin, hade inte lyckats fått tag på nån klipptid så Linus tipsade honom om mej. Om det nu kunde vara nått? Men, joodå, han var helnöjd när han och Carro åkte härifrån en timma senare. Så det var ju bra! :]
Linus vart kvar till framåt 21-tiden. Surfade bilar, pratade med folk på msn och pillade lite på en annons till bilen, ska iväg och fota den imorrn som det ser ut just nu, men det beror såklart på vädret.

Han har kikat lite lätt på en S40 T4 nu, ska ev åka och titta på den på torsdag efter jobbet. Och apropå jobbet, han hade haft halvdag idag.. Blev hemskjutsad av chefen redan vid 11. Hade fått en halvmetersplanka i huvet från två meters höjd och bara tokdäckat.
Nåja, allt gick bra iaf, rejäl bula i huvet och huvudvärk men inget sår iaf. Så han fick åka hem och vila resten av dan, med fullt betalt, tror inte han var helt ledsen för det. ;]

Nä, nu ska jag krypa ner i sängen med min sötnos och sova.

image7
Linus och Carro, Studenten 2005.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0