Vov-vakt!

Sammanfattning av dagen: Donade hemma på förmiddan, halvstädade och bytte gardiner. Cykeltur hem till familjen, surrade med brorsan och busade med vovvarna innan han for till jobbet och jag blev ensam kvar med djuren. Föräldrarna var i Sundsvall idag och shoppade, därför fick jag ta hand om vovvarna. Efter att ha varit ute nästan en timma med djuren så cyklade jag hem igen och tog tag i dammsugaren, lät honom jobba överallt i lägenheten innan jag satte igång med middagen. Vart klart lagom till Linus kom hem från jobbet, han var sen idag eftersom det hade haft nån brandövning/föreläsning där idag.

Fick sen för mej att baka lite! Gjorde en sockerkaka och en långpannekaka, tänkte att jag väl skulle få besök av föräldrarna när dom kom hem. Det blev dock såpass sent att vi åkte bort till dom istället, tog med oss fikabrödet och fick oss kaffe där istället, gick ju lika bra det! Vart inte kvar länge, klockan var ju mycket och Linus ska ju upp i vanlig ordning imorrn och jobba. Han fick iaf sin cykel och lite andra grejer. Den ska skruvas ihop imorrn, så han ska väl köra skiten ur sin gamla på väg hem från jobbet antar jag. ;]

Nu blir det hopp i sängen. Alldeles trött, sovit dåligt senaste nätterna. Uscha..

//Linda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0