Fyyy mej!!

Jaa! Fyyy mej! Jag är verkligen inte alls duktig på att uppdatera här.. Har varit så jävla fullt upp senaste tiden! Tror jag blir galen!! jobbar och sliter hela dagarna mellan 8 och 17 och efter det ska man hem och fixa middag och hålla ordning på hemmet och karl'n.. = Inte mycket tid över till annat, som sällskaplighet med vänner via datorn.. :[



image116



Kort uppdatering sen sist då:

Drog till västkusten torsdag den 8/11 efter jobbet, kom fram sent.. Fredagen ägnades åt vapeninlämning hos polisen i Uddevalla, snabbshopping på Torp och hyperkort besök hos svärmor för att sen hinna precis i tid till kyrkan för urnsättning av svärfar. Det definitiva slutet. Närmaste släkten var samlad och det lästes en dikt medan urnan sattes i hålet i marken. Efteråt blev det kaffe och smörgåstårta på gården och efter det bouppteckning.
Väntar nu bara på att få tillbaks pappren efter det som bevisar att gården med hus och sågverk och alla pengar på diverse konton och sånna saker blir våra på riktigt. Först när det är klart kan vi tänka på försäljning av gården, blir dock inte förrän till våren hade vi tänkt.

Spanar på hus för fullt redan nu dock, ekonomin finns där och mer lär det bli i vår när gården sälja som sagt. Det känns bra.
Skulle närsomhelst kunna köpa oss ett hus utan problem -kontant! Galet verkligen!!

For hem från västkusten redan på lördan, fanns inget att göra där eftersom allt är avstängt från tv till telefon och internet. El finns åtminstone! :P
Fars dag firades sedvanligt hos föräldrarna med uppvaktande av far. Han fick en blomkvast och en parfym av mej och brorsan med respektive. Mycket uppskattat! :]

Helgen som var ägandes åt städande och röjande av lägenheten. Så fort man fått ordning så stökas det ner på nytt. Denna gång eftersom vi var ner till västkusten och plockade på oss mer grejer därifrån. Dumt att åka hem utan att ta med något ju! Är en bit att åka så.. Får se när vi far ner nästa gång.. Blir nog en till gång innan jul skulle jag tro.. Inget bestämt men lutar åt det..

Kommande helg blir det Uppsala iallafall. Shopping! Få klart lite julklappar hade jag tänkt. Linus och jag och eventuellt mor och far. Kanske Carro också, brorsan jobbar hela helgen så jag bad honom höra om hon hade lust att hänga med.

..Det var väl allt för denna gång.. Förhoppningsvis dröjer det inte lika länge till nästa gång jag kikar in här... Men man vet ju aldrig.. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0