Fullt upp..

Yes yes. Det är fanimej fullt upp hela tiden! Borde sova nu, men ja, det blir ju som alltid sent man kommer i säng..
Måndan var rätt lugn dock, var hem till föräldrarna en sväng efter jobbet och fick mej en matdosa.. Sen igår så hade Linus lovat hjälpa en människa med hennes dator så vi for till stan direkt när jag kom hem från jobbet. Åt middag ute och sen fixades datorn innan vi avslutade turen på stan med att mathandla.

Hade sen tänkt lägga mej tidigt igår men fastnade uppe vid datorn.. Det i sin tur ledde till att jag helt plötsligt fick agera livräddare åt en vän.. Han skulle iväg och dejta en tjej under natten och behövde skydd... Och Linda som har allt möjligt hemma (hmm..) erbjöd honom att komma förbi en sväng och låna, så det gjorde han.. Grannarna lär ju ha funderat när jag fick besök runt 24-tiden på kvällen.. Men så är det, de får väl vara nyfikna!

Idag var det hockey på dagens schema. Förutom jobba såklart! Var iväg till Volvo på lunchen och beställde nya vinterdäck till bilen också. Orkade inte med de fula från förra året! :P
Så imorrn får jag hämta de nya, tyvärr hade dom inga höjdarfälgar men de dom hade duger, bättre än dom vi har nu!
Hockeyn då? Nä, det blev förlust med 2-4 för S/L hemma mot Alfta.. :[

Ska peta ur linserna nu och sen sova.. Blev ju sent ändå det här.. Hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0