Helg..

Jahapp, så har helgen passerat också då.. Det gick fort.. Som vanligt! :P

Gårdagen ägnades åt spontanshopping med mammsen min. Mycket trevligt! Först sovmorron och sen hämtade jag upp henne och vi for till stan och härjade runt i affärer.. Jag skulle inte ha nånting men kom hem med en hel del och närmare 2000 kr fattigare.. Inhandlade skor, tunika, leggings, väska, plånbok, smink och mat..

image112
Jag och mammsen shoppade i stan idag..


Efter shoppandet släppte jag av mamma hemma hos henne och sen for jag hem till mej och hämtade upp Linus, for på pizzerian för att äta middag och sen åkte vi iväg ut till Sandarne till min farmor för att hjälpa henne med en dator.. Även farbror med familj var där och hälsade på så jag fick träffa lilla Linn för andra gången i mitt liv.. Kul! :]
Hmm, hon fyller snart ett år.. Vi ses inte särskilt ofta! :P
Efter farmorsbesöket så var vi hem till föräldrarna för att få oss lite fika, brorsan var där han också. Han hade med sig bilder från semesterresan till Lanzarote som vi kikade på, kul att se!

Idag har inte så mycket hänt.. Fick besök en sväng på förmiddagen, våran granne kom över och betalade det sista på Golfen så nu är det ur världen också.. Läre på banken nån dag och sätta in pengarna.. Drygt bara att de har så jävla dålig tider där! Får försöka hinna det på lunchen nån dag till veckan kanske..

Tog mej en promenad på dan och bara lyssnade på massa musik idag också, skönt att komma ut och fundera över livet.. Det är en del nu.. Bra och dåligt.. Mest dåligt.. Oroligt.. Det känns inte bra. Men det är inget jag kan göra nånting åt. Det bara är så... Tyvärr. :[

image113
Promenerar och funderar över livet..


Veckan som kommer då? Jaa, vet inte så mycket än.. Jobba som vanligt 8-17..

Två hemma-matcher för S/L också, onsdag och söndag, Alfta och Avesta.

Kanske blir nån grogg till helgen också.. Vet inte än, men jag känner verkligen för det.
Redan nu alltså.. Illa... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0