Love this life!

Städat lite här hemma idag.. Dock ännu inte klar.. Kanske beror på att jag smet från allt genom att ta mej en promenad.. :P
Jag har iallafall städat garderoberna och fått ordning på diverse papper medan Linus har burit upp grejer till vindsförrådet samt röjt ur rejält där! Halva trappuppgången var fylld av kassar och kartonger som vi har slängt! Underbart! Fortfarande en del grejer kvar som ska gås igenom och kastas men det tar vi en annan gång eftersom det mest är större grejer som ska köras till tippen.. Gamla bildelar och möbler..
Bara dammsugning och golvtorkning kvar här inne nu, tar det nån dag till veckan, kanske redan imorrn om tid finnes..

Satt och kikade på resor imorse efter frukost.. Vi har blivit rejält sugna på att fara utomlands och bara jäsa.. Har aldrig varit nått att tänkt på förut när man inte haft råd men nu har vi äntligen det! :]
Får se hur det blir, när och vart och så vidare.. Spanat in Nya Zeeland och Australien, men även Afrika och Indien med diverse djursafarisar. Något som också lockar är Canada.. Vill åka nånstans där man kan få se massa spännande saker och bara motionera kameran! :]


image97
Nya Zeeland..



Gårdagen var mest sova länge, slappa och röja här hemma. På eftermiddagen for Linus och jag in till stan till brorsan för att hjälpa honom med datorn.. Han fick inte Internet att fungera. Dock så löste det sig inte, han får höra med sin hyresvärd på måndag.. De kör trådlöst via hyresvärden som bor granne med brorsan, nått skumt där emellan antagligen.. Nåja, efter brodersbesöket så for vi på Trädgårdsbaren och åt pizza innan det blev en sväng in på E-Center och handlade lite snask inför kvällen.
Hade så många förslag för lördagskvällen att jag inte kunde bestämma mej alls utan jag blev hemma..
Brorsan tyckte jag skulle grogga med honom och hans kompisar, Maria ville ha filmkväll med mej, jag var sugen på Hudik och bilutställning, sen var det två killar som ville ha mej att grogga med dom.. Jobbigt att vara så populär! ;] :P

Nu blir det sova, imorrn väntar återigen jobbet och då är det dags att ta samtal på riktigt.. Undrar hur det ska gå då vi knappt har kikat igenom systemen ännu!? Verkar iallafall som vi ska få genomgång av det på förmiddan och sen sitta i telefon på eftermiddagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0