Resmål och karlar...

Klockan är alldeles för mycket.. Jag borde sova.. Men det är lördag, jag är ledig. Har dock ett långt dygn framför mej.. Min bror och hans flickvän drar till Lanzarote tidigt på måndagmorron och jag har lovat att köra ner dom till Arlanda imorronnatt runt 24-tiden.. Vilket innebär att jag hinner väl precis ner och slänga av dom och sen direkt hem för att jobba.. Kan bli en seg dag med andra ord! Ett dygn som börjar imorrnbitti och inte slutar förrän måndagkväll. Antar att jag kommer stupa i säng direkt efter hemkomst från jobbet på måndag. :P

Veckan som gått då? Har ju inte haft tid/lust/ork att skriva nått.. Ägnat mej åt en hel del kvällspromenader under veckan vilket har känts väldigt bra. Dock ensam, men så är livet.. Man kan inte alltid få som man vill.
Jobbet går bra, antar jag. I torsdags så flyttade vi ut från utbildningssalen och ut i produktion. Jag har fått en grym plats längst bak i rummet med utsikt över alla andra. Älskar det!
Blev även en tur till Hudik på torsdagkväll lite lätt oplanerat.. Fick ett sms av Magnus som ville ha sällskap dit upp för att köpa ett tv-spel.. Och snäll som jag är så gjorde jag det. Vi åkte min bil upp och det snöade uppöver, lycka! :]

Idag har jag varit i stan och shoppat litegrann.. Köpte mej ett par nya höstskor och bh'ar.. Var även på jakt efter en höstjacka men hittade ingen bra. Får leta vidare en annan gång.. Men det kanske kvittar, jag har just plockat fram sommarjackan så.. :P Blir väl att gå över från den till vinterjackan senare. ;]
Kikade in till en vän påväg hem också för att titta på en vinge till bilen. Och köp blev det! Så nu har jag en vit originalvinge som ligger i hallen och väntar på att slipas till och lackas röd.
Tack Kent! :]


image101
Hälsat på hos Kent idag..


Morgondagen kommer att bjuda på bilfotografering som det ser ut just nu.. Beror väl lite på vädret.. Lite parbilder på min och Kents 740.. Får se om vi hittar nått bra ställe att vara på.. Dåligt med sånna häromkring.. Men nått vi hittar vi nog!
Även hockey kommer morrondagen att bjuda på.. Förhoppningsvis hinner jag få mej nån timmas sömn efter hockeyn och innan jag ska köra ner bror och Carro till Arlanda.. Lär dock inte få nått mellan hemkomsten och jobbet.. Jobbigt det.. Men men, jag ser det från den ljusa sidan, jag får ha brorsans bil hela veckan och han slipper vara orolig för att den antingen ska stå övergiven i stan eller på Arlanda. :P

Just det.. Måste bara tala om att Linus och jag ska på husvisning på onsdag! Har sett ett sött litet hus till salu i Vallvik.. Hmm, Världens Ände.. Men men, så är det ibland! Ska bli spännande! Kul att vi nu kan börja se oss omkring på riktigt efter hus, pengar har ju varit ett problem tidigare...

Nu sova iallafall! Klockan är verkligen too much!... ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0