Veckoblogg!?

Mmm, mja.. Kanske det.. Inte orkat eller haft tid helt enkelt! Det blir så ibland då andra saker går före!
Veckan som var var rätt seg, trött efter helgen på västkusten. Har börjat städa här hemma och det känns som att det aldrig blir klart, blir lite i taget, fått undan dammande och bytt gardiner överallt iallafall. Har inte varit hemma så mycket om kvällarna heller senaste tiden, varit både hos föräldrarna och brorsan och hjälpt till med diverse saker..

Jobbet/utbildningen går framåt.. Mycket att lära verkligen. 20 nya system som ska in i huvet. Men det ska nog gå bra. Våran lilla grupp är väldigt trevlig, nio tjejer är vi som går utbildningen. Hade teambildning i fredags med tipspromenad och diverse lagtävlingar.. Vi fiskade bl a, riktigt kul! Dock fick vi ingen fisk men mitt lag vann iallafall, vilket var huvudsaken! :P
Lördagen ägnades åt lite spontanshopping, köpte en gps till bilen och en ny mobil till Linus.. Helgen blev bara till att slappa i övrigt, gjorde inte mycket här hemma direkt. Sovit en massa har jag gjort men skulle behöva ännumer känner jag! Måste bättra mej med sömnen.. Inatt kom jag nog i säng runt 01:30.. Vilket inte är så genomtänkt när man har klockan på ringning 06:30.. Men men, jag överlever, får skylla mej själv när jag fastnar vid datorn. :P

Har ingen aning om vad denna vecka kommer bjuda på, den rullar på som den är bara. Hockey på fredagkväll ser det ut som iallafall.. S/L möter Alfta hemma, får se om brorsan blir med, han jobbar kväll och måste därmed försöka få ledigt från jobbet.
Den stackarn förresten.. Han skulle ner till Stockholm i fredags för att sen springa Lidingöloppet på lördan.. Han ringde mej lite lätt desperat på kvällen och ville att jag skulle guida honom rätt. Inte lätt att köra ensam i Stockholm när man knappt varit där tidigare.. Så med vägledning via telefon i en halvtimma så lyckades jag få honom till rätt ställe tillslut. Gissa vem som skulle köpa sig en gps dagen efter!? :P
Loppet då? Jodå, det gick rätt bra för honom, hamnade på runt plats 1200..

Blir eventuellt bilfotografering på söndag också. Träffade Magnus på jobbet idag när han visade upp sin bil för sina ex-arbetskamrater. Han ville ha lite bilder på bilen sin så vi ska träffas i helgen om det blir fint väder. Vi får se hur det artar sig som sagt! Skulle vara kul! :]

Nu ska jag försöka slita mej från datorn och krypa ner i sängen.. Inte det lättaste... :P


image92
Magnus Mazda RX-7..

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja det måste vi göra!! Saknar dig med som en tok och våra samtal:) Tänker tillbaka i sommras då vi tittade på fiskarna som hoppade. Det var så mysigt och den dagen var så varm och härlig. En envis geting, men det gjorde det samma:) Puuuuuuuuuuuuss!!

2007-10-04 @ 22:26:56
URL: http://sharao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0