Just smile and wave! =]

Det känns bra.. Jag är trött men i övrigt känns allt så jäkla bra på nå vis! Underbar dag igår!
Var till Hudik anställningsintervju på förmiddan, kändes väldigt bra, inte sådär stelt och tråkigt som det brukar vara på intervjuer. Jag vet inte, men det kändes kanon! Flöt på fint, lätta frågor, som om jag hade pluggat på allt som man gjorde i skolan inför prov..
Jobbet i sig verkade kanske inte så jätteupphetsande, samma som nu ungefär, men det är heltid och i stan, ja alltså Söderhamn. Fräscha lokaler och bra läge. Varit där nåra gånger på studiebesök senaste åren. Bara ett uppdrag att hålla reda på istället för närmare 10 som nu..

De lovade att höra av sig antingen under eftermiddagen eller på måndag angående hur det skulle bli. Hade det gått bra på denna intervju tog man sig vidare till nästa på själva företaget som man ska vara på. Och jag hann knappt komma hem innan de ringde och gjorde upp om tid för nästa intervju. Det är en bit påväg! :]
Shoppade lite på Dollar, Rusta och Prix innan jag for hem till familjen och tiggde kaffe för att sen hjälpa mammsen med lite uppfållning av gardiner samt köttbullsfixande.

Kikade in en snabbis på Konsum påväg hem för att köpa med dricka, popcorn och ostkrokar eftersom jag hade bokat in en dejt med Maria på kvällen. Såg filmen Epic Movie och skrattade och hade trevligt. Underbart!
Förflyttade oss sen till datorn och kollade lite gamla bilder samt surrade med folk på msn. Där var bl a en pöjk som ville att jag skulle komma in till stan så han fick åka med mej i min Volvo. Till krogen.. Kanske en kilometer bort från där han befann sig.. Sargade lite med honom en bra stund och sen tänkte vi "va fan, vi åker in och träffar honom!".. Så medan Linus gick och la sig vid 23-tiden så drog jag och Maria iväg på raggarrunda till stan.
Hittade direkt till huset där människan befann sig, ringde honom och sa att jag stod utanför och väntade och en bra stund senare så kom han ut.. Då hade Maria och jag poppat musik och tagit parbilder en bra stund! Han ville visst dricka upp sin öl innan han satte sig i bilen, bra tänkt!
Tog honom på en tur runt i stan, var och tankade på Jet innan vi for till Statoil där han skulle handla nått.. Sen körde vi ner på stan och ställde oss där och surrade en hel massa innan vi till slut åkte hem jag och Maria. Lämnade honom ensam på krogen.

Jag krävde att få åka med han i hans bil nån gång också.. Verkade inte helt omöjligt. Ev att det blir i helgen redan. Jag och Maria har planerat party-party hos henne i Gävle då och denna pöjk skulle befinna sig i Gävle över helgen.. Kanske har jag tur och få åka en sväng då! Hade varit trevligt! Köra vettefan om man vågar sig på.. Eller!? Högerstyrt med massa hästar..
Men det hade nog varit grejer det! Hehe! Mmm! =]

Avslutar med att göra en Sara.. Jag vill tacka Maria och Magnus för en grymt trevlig kväll! Linus också för den delen, även om han inte var så sällskaplig och inte såg filmen med oss..
Och även de två söta intervjuarflickorna i Hudik. Och självklart Sara själv, fan va jag saknar dej sötnos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0