Sent surf..

..i vanlig ordning. Inget är ovanligt längre. Det är vanligt nuförtiden. Allt har blivit tvärtom känns det som.

Jag har jobbat 10-19 idag. Efter jobbet drog jag på Sibylla och köpte med mej en tunnbrödrulle och åkte sen vidare hem till brorsan. Hade hade införskaffat Guitar Hero häromdan och tyckte jag kunde komma förbi och köra lite med honom så jag gjorde det. Har aldrig tagit i en gitarr eller liknande nån gång men det gick ändå skapligt! Riktigt kul hade vi!
Carolina kom hem senare under kvällen efter att ha jobbat. Så hon sällskapade oss hon också.

Är hemma sen ett par timmar tillbaks. Pratat med nåra söta vänner på msn och även lagt ut lite mer bilder på Bilddagboken. Linus är inte hemma.. Fick sms från honom att han skulle åka till en bekant direkt efter jobbet kl 21.. Han är där fortfarande.. Undrar vad dom gör.. Skitsamma. Dom får göra vad dom vill. Jag bryr mej inte. Inte nu länge.

Imorrn är det jobba igen. Det är nått som är som vanligt iallafall. Kväll återigen, 10:15-19.. Sen avslutar jag veckan med två kortare dagar torsdag och fredag.
Helgen vet jag inte riktigt än vad som blir.. Lördan blir nog fullspikad som det ser ut med dragrace, bilträff och cruising. Får se om jag får nå sällskap eller om jag åker själv.

Hade brorsan och Carolina här på besök igår förresten, det var kul. De kom hit med pengar åt mej eftersom jag köpte endel grejer åt dom på Ikea sist.. Sen hämtade brorsan sina älg-dekaler till bilen också. Får se hur det blir, skulle komma på innan helgen iaf. Blir nog riktigt nice! :]

Nä, surfa lite till nu och sen sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0