Shoppingdag!

Idag har varit en riktigt shoppingdag! Jag och Lego drog till Uppsala och shoppade lite på Biltema, Ikea och lite andra affärer.. Påväg hem stannade vi till i Valbo för att köpa lite grejer på Ikea som vi hade glömt att handla i Uppsala. Råkade springa på en säng där också.. En Malm, som jag alltid velat ha. Ordinarie pris var 1895:- men nu var den nedsatt till ynkliga 175:-!! Så vi slog till direkt. Den enda problemet ar ju att vi åkte min 740 ner och den är ju inte direkt lämpad för större handling, som när det gäller t ex en säng.. Så Lego fick ringa en vän och få låna en släpvagn.
Detg som inhandlades idag var bl a; säng, 5 lampor, lakan, bäddset, handdukar, kastruller, köksredskap, tröja, underkläder, smink, vita blinkers till 740'in, vita sidoblinkers, toning till rutorna mm mm..

Gårdagen hos föräldrarna gick bra. Lite utfrågning om allt möjligt.. Försäkrade dom om att jag mår bra och att Linus och jag inte är ovänner. På kvällen blev det en snabbsväng in på Strömmingsleken, oj vilken besvikelse.. Sämre än vanligt. Gick ett varv, träffade på tre pers jag kände, brorsan, hans tjej och en av mina grannar hemifrån Ljusne. Sen kom vi ikapp mor och far som var ute och cruisade i 945'an också, stannade och pratade lite snabbt med dom innan vi for hem och sova.

Även nu blir det sova. Har skruvat säng och plockat upp lite här hemma ikväll och imorrn väntar jobbet igen.. 10-18:45. Blir nog en sväng ner till Gävle då och återlämna släpvagnen vi fick låna idag.

Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Nina

175:- VA?! Galet!!! Vad var det för fel på den då?! =)



http://snostjarna.blogspot.com

2008-08-25 @ 10:07:20
Postat av: Linda

Inget fel direkt, bara att den var 220cm lång. De hade en hel lastpall med sånna sängar.

2008-08-25 @ 10:45:42
URL: http://hockeylinda.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej gumman!



va skönt att läsa om vad som händer, har vart lite orolig då det var längesen jag sett ett inlägg i din blogg!



Men jag är glad att du är glad!



Kram kram

2008-08-25 @ 17:00:16
Postat av: ina

hej! kul att se att någon har samma stilmall som jag hade:) men nu har jag ändrat! hej då!

2008-08-26 @ 11:41:06
URL: http://iinnaa.blogg.se/
Postat av: ina

hej! kul att se att någon har samma stilmall som jag hade:) men nu har jag ändrat! hej då!

2008-08-26 @ 11:41:21
URL: http://iinnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0