Nöjd!

Jag är så jäkla nöjd. Det går bra nu. Känns underbart!

Jag vet att det var längesen jag uppdaterade men det händer så förbannat mycket andra saker just nu som gör att jag knappt har tid att tillbringa nån tid framför datorn!

Den gamla 245'an från 1977 blev min måndag den 28/1.. Wow vilken skönhet! Fått starta upp den nu också efter att Linus har fått i batteri och fixat till tankarmaturen..

I fredags hade vi after work med jobbet. Drack Jäger och massa annan alkohol hemma hos en kollega innan det blev utgång på krogen. Mycket kul! Det kommer vi göra om!
Lördagen var en sk bakfylledag a'la Linda, full fart med andra ord, jag var så jäkla nöjd när den dagen var över för då hade jag hunnit städa hela lägenheten, tvättat, diskat, bäddat rent i sängen, börjat packa lite flyttlådor, haft myskväll med karl'n samt hälsat på mor och far för en trevlig tv-kväll hemma hos dom.


Söndagen var även den till belåtelse, snön fullkomligt vräkte ner hela dagen och jag tog mej en promenad. Hockey var det också, S/L mötte Malung, brorsan stod och det blev vinst med 7-4. Vinst även för mej som hade köpt två matchlotter! Dock ingen matkasse denna gång som det brukar vara.. Nä denna gång var det en hockeyresa som var kvällens pris. Bussresa på lördag ner till Stockholm och biljetter till två matcher: Finland-Ryssland och Sverige-Tjeckien. Grymt! Det var jag verkligen värd!
Verkar dock inte som om nån vill sällskapa så jag åker själv.. Ingen som hade lust att betala 550kr för att följa med mej.. Men men jag klarar mej själv, det har jag gjort många gånger tidigare.. Jag tar med mej min Nikon som sällskap och sen köper jag mej nåra öl där nere så blir allt bra! ;]

Denna vecka har det bara varit jobba ungefär.. Hälsade på mor och far i tisdags och igår var de hit och fikade och såg tv tillsammans med oss. Var på 18-årskalas idag då min kusin Emelie fyllde år.. Mycket trevligt!
Bara fredag återstår nu och sen är det helg, känns bra. Veckan har gått fort! Helgen är efterlängtad, dock blir det väl inte så mycket gjort här hemma som jag hade hoppats på, men det löser sig väl ändå.. Hela lördagen går åt till hockey, avresa 07:30 och beräknad hemkomst är 21:30.. Men det ska bli kul! Var längesen jag var ner till Globen nu faktiskt. Förr åkte vi alltid ner varje år..

Flytten då? Joodå, det närmar sig och det känns grymt! Ska bli så skönt att få komma härifrån! Kunna få sova om nätterna, känns fanimej som om jag inte har sovit en hel natt sen vi flyttade hit. Har börjat packa en del grejer som sagt, vill bara ha flytten överstökad som fort som möjligt. Skämtade lite om att det första vi ska flytta är sängen och kaffebryggaren. ;]
Vi åkte förbi huset häromkvällen när vi hade varit och hälsat på mor och far och det var alldeles mörkt i huset och det fanns heller inga gardiner nånstans.. Verkade inte bo någon där nu. Vilket ju är väldigt bra, då är sannolikheten att vi får flytta in tidigare rätt stor med andra ord! Vilket vi inte alls blir ledsna över!

Nä, nu blir det iallafall sängen, trött deluxe.. :P

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0