Du låter som en karl... -Som en elak karl!

Det är grymt varmt ute idag.. Gah! Jag har jobbat hela dagen.. Kommit hem kört en omgång tvätt samt duschat är det jag hunnit med efter jobbet. Frågan är bara vad man ska ha för kläder på sig ikväl!? Lär ju bli varmt..
Jeans och linne just nu, kanske blir det? Ja, det märker vi.. Ska surfa vidare nu och sen åker vi till Enånger jag och Linus.. Han ska hämta mej där sen ikväll.. Jag ska ju vara onykter igen så.. :P

Sprit är bra för kroppen. För sinnet iallafall. Man kanske skulle satsa på att bli alkoholist eller likannade? Sitta på uteserveringar och antasta folk hela dagarna!? Haha! Det blev jag i Gävle i torsdags.. Jag var där och hade spanat bilar tillsammans med Lego och hans tjej.. Satt på en uteservering för att äta mat och då hör jag en karl bakom mej säga "Du låter som en karl".. -Va, jag!? sa jag.. "Du låter som en elak karl!" fick jag till svar. Jaha..
Dessutom såg jag ut som en karl också tyckte mannen.. Skönaste kommentaren kom sen från Lego; -Jag har då aldrig sett en karl med så stora bröst och blonderat hår.. =]

No more comments! :P

Nä, nu ska jag hämta min Jäger i kylen och nåra öl nerifrån källaren så jag klarar av att drick vin med flickorn senaer! ;]

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0