Ingen bra dag..

Sov-tajm nu.. Kollar av nätet lite först dock.. Läsa bloggar, kolla på bilder, prata med vänner och bara allmänt slösurf.

Det var ingen bra dag idag. Det har varit segt och trögt.. Varit trött som fan. Jobbiga kunder. Långa ärenden. Ringde som fan men tog lite samtal. Vissa dagar går inget som man vill. Vissa dagar vill man bara ta bilen och leta upp närmsta bergvägg..

Men men.. Jag antar att det kommer bättre dagar. Imorrn ska jag tvätta bilen innan jobbet och sen efter jobbet ska jag iväg med en vän och fotografera lite. Ska bli kul. Var längesen.
Även en groggkväll är inplanerad till på fredagkväll, äntligen! Jag behöver det. Jag längtar redan. Fick ju inget i fredags.

Kommentarer
Postat av: Malin

Ja, och en uppdatering till mig behövs tack :D

Ha´t så trevligt på fotorundan, hähä!

Krama

2008-07-02 @ 07:16:23
URL: http://mallingen.blogspot.com
Postat av: Anna

Du är bästa Linda du!! =)

2008-07-02 @ 07:46:52
URL: http://annamodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0