Utflykt..

Då var man hemma igen då.. Alltid trevligt att åka bort men ändå lika skönt att komma hem.

Västerås var målet för tisdagens utflykt där jag mötte upp en internet-vän. Mycket trevlig person. Som dessutom körde C30 nu då V70'in var på lagning efter en krock med rådjur.. Mycket nice med C30! Självklart tiggde jag åt mej att få provköra.. Det skulle jag kanske inte ha gjort.. Jag blev helt kär!!! =]

Vi gled omkring rätt mycket faktiskt, kikade på omgivningarna och kommenterade allt från bilar till hus och folk.. Riktigt kul! Grymt!
Natten tillbringades på hotell och frukosten idag var helt underbar, massor att välja mellan, riktigt lyxigt!
Strax före 11 checkade vi ut då min vän skulle hem för att jobba. Jag stannade både i Västerås och i Valbo för lite shopping så jag kom hem först vid 15-tiden.

Slappade framför datorn ett tag innan en annan vän hörde av sig och frågade om jag hade lust att följa med honom och hämta lite bildelar. Och eftersom jag inte hade nå annat för mej och Linus jobbade så blev det så.. Har även varit in till stan efter att Linus kom hem och hälsat på ytterligare en vän för att kolla hans Volvo sedan han satt på lite extremstyling..

Nu väntar sängen iallafall. Imorrn ska det jobbas, idag har jag inte haft nå huvudvärk alls, så jäkla skönt!


Den var min för en kväll! =]

740 vs C30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0