Slösurf i soffan..

Gokväll.. Halvligger nu i soffan och surfar lite innan det är dags att sova. Ska försöka komma i säng tidigt ikväll hade jag tänkt. Får se hur det går.. Varit dåligt med det senaste tiden..
Men ska ju jobba imorrn så läre väl.. Idag var jag ledig, jobbar på lördag istället..

Allt känns segt, tungt och tråkigt just nu.. Imorrn när jag kommer jobbet till exempel så har mina kära kollegor Anna och Malin flyttat ifrån mej. Dock inte frivilligt.. Eftersom de sitter på chatt/mail så ska de sitta tillsammans med de två andra som också sitter på detta.. Ommöbleringar alltså i vårt rum.. Igen. Suck!
Jag kommer att sitta kvar på min plats iallafall men kommer få fem nya (!) människor runt bordet.. Tidigare har vi bara suttit fyra och fyra.. Undrar hur det blir.. Rörigt och stökigt känns det som..

Snart semester också, jobbar bara nästa vecka, sen så väntar två veckors semster. Skönt! Var ett tag sen sist..
Får hoppas det känns roligare att gå till jobbet efter den, nu är det bara segt som sagt.. Det bästa är arbetskollegorna, dom är iallafall bra!
Allt annat är också segt och tråkigt för den delen.. Vet inte varför.. Eller så vet jag...

Men men nu blir det sova.. Natti!

Kommentarer
Postat av: Malin @ work

Gumman, du är såååå saknad!!! Det är så tomt utan dig framför mig. Men vi ska minsann ha tjejdejt nu på semestern! Jajemän :D

2008-06-26 @ 20:21:42
URL: http://mallingen.blogspot.com
Postat av: Cia

Men Linda!



Förstår att det är jobbigt/tråkigt med allt flyttande,jag vill att du flyttar ner till oss.. Och allt annat :( Segt tråkigt????????? Vi ses på lördag!! //Cia

2008-06-26 @ 20:48:27
Postat av: sara

Ja det var mysigt att höras! Klart vi måste ses :) Den tolfte jobbar jag min sista dag så då kan jag tyvärr inte :/ Men ses ska vi :) Kram!!

2008-06-27 @ 00:23:52
URL: http://sharao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0