Sen sist och framåt!

Mycket hänt sen sist -och mycket på gång. Därför finns inte mycket tid till datorn..

Kort genomgång av vad för roligt som varit..

24'e maj: Min födelsedag! Jag blev ännu ett år äldre och nästan hela släkten kom på besök. Det var riktigt kul! Härligt att få visa upp huset för släkten och låta de beundra alla nya möbler och bara allmänt se hur vi har det. Presenter fick jag också i form av pengar, blommor, blender, pajform, krukor med och utan växter, dukar, ljuslyktor, bajsborste mm.
Kvällen ägandes åt bilträff med diverse Garaget-folk och sen var det cruising resten av kvällen. Gled omkring med Sötnosen och det gillades! ;]

Födelsedagspresent 2008



31'a maj: Skoklosterträffen - Många och stiliga bilar att dreggla över! Inklusive våran 740 som vi ställde ut för kul skull. Verkade som att många var nyfikna på fälgarna.. Många som fotade och pratade.. Kul! :]
För bilder från träffen: http://hockeylinda.bilddagboken.se/


Skokloster 2008


5'e juni: Inflyttningsfest hos Kent och Jenny - ny lägenhet = fest. Dock nyktert för min del eftersom jag inte lyckades fixa skjuts.. Linus jobbade så jag blev tvungen att ta bilen själv, blev därmed nykter denna gång.. Alltid trevligt med fest men en sån gör sig bäst i lite onyktert tillstånd! ;]

Inflyttningsfest 2008


7'e juni: Egen liten grillfest här hemma tillsammans med mor och far. Grillspett med potatisgratäng och potatissallad och öl till det, mycket trevligt!

Grillfest 2008


Imorrn väntar fest med jobbet.. Vi blev lovad en fest om vi jobbade på bra i maj och klarade vårat mål, tyvärr gjorde vi inte det men Tele2 tyckte att vi var grym ändå och ger oss en fest trots allt! Kul!
Det som är lite jävligt i det hela är dock att jag jobbar på lördag... Men det har jag ordnat så Linus skjutsar mej till jobbet på morron och sen på eftermiddagen får jag lifta med brorsan hem. Det är nämligen så att vi ska på 70-årsfest på lördag. Morfar fyller år och det ska firas rejält! Som vanligt! ;]

Nu är det strax dags att krypa ner i sängen innan jag ska upp å jobba imorrn.. Har dock sovmorron imorrn, börjar 10:15.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0