Dan före födelsedan..

Borde sova nu.. Borde ha huset i ordning.. Borde ha städat. Borde ha bakat.. Med mera...

Fuck! Man hinner inget när man jobbar, slutade 19 idag så efter det blev det en snabbis till E-Center för att mathandla och köpa massa fikabröd. Tid till att baka själv, vad är det!? Köpbröd till kalaset för hela slanten.. Kanske hinner slänga ihop en sockerkaka eller liknande imorrnbitti.

Ska gå och lägga mej nu så vi hinner röja av det sista och städa av innan vi får gäster imorrn. Ska försöka hinna iväg en sväng med Sötnosen till föräldrarna också och prova nya skorna! Lillebror fick hem sina 19"-fälgar igår så nu står de gamla 17"arna och bara väntar på mej. :]
Kan ju bara tala om att det blev äckligt snyggt med de nya fälgarna på brorsans bil! Vinge har han också införskaffat, den har dock inte kommit på plats ännu..

Jaja, nu har tiden dragit iväg och nu är det min dag.. Grattis till mej själv! 26 år idag. Undrar om nån kommer ihåg en.. Jag har inga höga krav iallafall. Jag har önskat mej en bajsborste i födelsedagspresent. Mamma funderade vad jag ville ha/behövde. Kom inte på nånting vid det tillfället, vi har ju handlat allteftersom nu det vi velat ha. Till slut kom jag på att jag nu har två toaletter efter flytten men bara en bajsborste. Så en sån står min önskelista. Undrar om det är nån som tillfredsställer min önskan? Det märker vi imorrn.

Go'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0