Advent..

Första advent idag. Tiden går fort! Har varit här hemma och donat lite, tvättat och bakat lussebullar. Lego har varit i garaget och grejat lite.. Klockan börjar visa sova snart.. Jobba imorrn som väntar. Ska bli kul, jag som var hemma både torsdag och fredag pga halsont och en röst som knappt fanns i samband med en jäkla förkylning! Hua! Går inte att jobba när man inte har nån röst och känner sig allmänt halvdöd. :[

Fyllechaufförade inatt åt familjen.. Både mamma, pappa, brorsan och Carolina var på Julshowen så jag och Lego fick fyllechaufföra åt dom och köra dom hit och dit.. Från Ljusne till stan, till Ljusne, till krogen, till Vannsätter och slutligen till Ljusne igen. Kom i säng runt 04:30 imorse..

En del hockey har spelats sen sist jag skrev också, dock utan framgång för laget men brorsan har det gått bra iaf, han har fått mycket beröm både av tidningar och bekanta. Känns bra. Bollnäs borta på tisdag, lutar åt att jag åker upp och spanar faktiskt. Sen väntar hemmamatch på fredag.

På återhörande en annan dag/kväll/natt!?... ;]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0