R8!!

Kom hem från Stockholm igårkväll. Haft en riktigt underbar och mysig helg tillsammans med älsklingen!
Hotellet var riktigt fräscht och låg bra till! Alldeles vid vattnet med utsikt över Lidingöbron. De röda fåtöljerna man såg på bilderna från hotellet var lika sköna som de var snygga och porriga!

SCF var nästan lite av en besvikelse däremot. Det var många fina bilar men placeringen och ljuset i lokalen kunde ha varit mycket bättre! Många bilar stod nästan i totalt mörker. Svårt att se och ännu svårare att fotografera!
Men när det gällde bil-biten i Fjollträsk var det inget som slog garaget under hotellet där vi hittade diverse fina bilar såsom en Volvo 244 -77 i kanonskick, Corvette, Mustang, Porsche, BMW'ar mm och en Audi R8!! Gah! en R8 liksom!!! Jävlar vad det rann till i trosorna! :D Jag kunde inte låta bli att slicka på den! Så nu är den min! ;] Det kör vi med på jobbet.. Har man slickat på nånting så är det ens eget! :D



Slickar R8...


Vi hann även med lite shopping i city på lördagseftermiddagen efter att ha spanat bilarna på SCF ute på Kista-mässan. Blev sen mys-middag på nån restaurang med levande ljus och döa kor på väggarna.. Vi gick och la oss rätt tidigt på lördan, trött efter allt spring på mässan och i affärer. Fick förresten sova i två olika hotellrum.. Internetuppkopplingen fungerade inte på det första rummet och då fick vi byta rum på lördan. Frukosten var grym! Tyckte inte att vi gjorde annat än åt på hela helgen!
Påväg hem så stannade vi i Uppsala för mera shopping på Biltema och Ikea innan vi sen åkte hem till mor och far där vi blev bjudna på mat och kaffe. Inte helt fel! Slapp dessutom fixa matlådor till idag! Hehe! Bra med mammsen! ;]

Jobbat idag då.. Kändes lite segt eftersom det var måndag men jag tror att alla kände lika. Jag hade köpt värmeljus till Cia på jobbet igår på Ikea också. Gissa om hon blev glad när hon fick 10st 100-pack med ljus! :D
Ikväll har Lego och jag varit hos en vän och hälsat på, druckit kaffe och spanat hans 740 som inte riktigt gick som den skulle.. Får se om det blir för Lego att fixa den eller om den ska säljas..

Nu ska jag krypa ner i sängen, seg dag idag som sagt.. Tror att helgen gör sig lite påmind, fullt upp och lite lite sova kanske.. Nåja, bara jobba imorrn och sen är jag ledig onsdag eftersom jag jobbar lördag, ska bli skönt! Ska jobba första lördan på väldigt länge.. Fått dåligt med lördagar på senaste schemaperioderna, får se hur det blir i december, har önskar att få jobba ett pat stycken iaf. Förhoppningsvis blir det inte den 13'e dock.. Bokade nämligen in julbord den dagen idag.. Blir jag och Lego, mina föräldrar och Legos mamma. Undersvik ska vi till. Tror jag blir kanon! Var grymt längesen jag var iväg och åt julbord.

Natti!

Kommentarer
Postat av: myran

jaru Linda!!



Värmeljusen dom har jag slickat på! Mina alltså!



jag undrar bara "hur fick du hem bilen du slickade på"??

2008-11-03 @ 23:05:52
URL: http://mcmyran.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0