Nytt!

Igår kom den, min nya mobil! :D Nya leksaker är alltid kul.
Sitter på jobbet nu och väntar på att arbetsveckan ska ta slut.. Och det gör den kl 19 ikväll.. Så blir det att fara direkt ner till Ljusne för att spana på hockey igen precis som förra fredan. Händer så mycket på både dagar och kvällar nuförtiden så jag har inte riktigt tid för datorn, bloggen och Bilddagboken.. Men för mina kära arbetskamraters skull så skriver jag nåra rader här iaf så jag inte blir strypt.. ;]


Sony Ericsson C905i

Kommentarer
Postat av: myran

den är sååååååååå snygg!!

hoppas du inte har allt för tråkigt på jobbet...

jag ska stryka mina nya lila gardiner och lägga på duken och ställa dit mina 5 nyinköpta ljuslyktor..



Nice må du tro// kram

2008-10-24 @ 18:31:41
URL: http://mcmyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0