Fuck you I drive a Volvo!!

Ja, så står det på min t-shirt idag.. Jag har dessutom mina gröna Team Sportia-mysbyxor och ett par Pokemon-toffor på mej. Det är mysdag på jobbet i min lilla mailgrupp.. Ja eller MEJL-grupp som vi säger.. Malin, Emelie, Jonas och Linda. Fan va du är påhittig Cia! ;]

Anledningen till att vi i vår lilla grupp har mysdag är att vi har beordrad övertid idag, ska jobba till 22. Började 08. Kommer dock vara ledig en timma på eftermiddagen för att hinna äta middag och köpa godis för att överleva kvällen. Jag och Malin ska åka iväg i min Volvo sen för att matdejta och köpa godis. Emelie är också med oss idag men Jonas är sjuk..

I övrigt då? Ja, rast nu på jobbet så jag passar på att skriva lite här.. Igår var vi ner till Ljusne och hämtade lite grejer igen, bl a TV'n.. Ska hämta tv-hyllsystemet senare i veckan. Körde myskväll efter det och såg film och jäste i soffan. I förrgår var vi till Tierp för att hämta en reflexramp till Legos bil..
Ikväll blir det väl bara jobba och sen hem å däcka i sängen typ..

Nu väntar mailen och chatten igen.. Fan va mail vi har, hade 326 imorse när vi kom och nu har vi arbetat oss ner till 316 ungefär.. Det ramlar in mail hela tiden.. Därför som vi ska jobba över ikväll...

Fuck you I drive a Volvo! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0