Längesen sist..

Idag fick jag äntligen på mina Mimisar igen! Nu är det väl ändå sommar!? :D Beställde nya däck på nätet och fick hem dem häromdagen och sen hämtade jag dem på gummiverkstan igårmorse efter att de hade satt på däcken på fälgarna. Så imorse kom de äntligen på plats på bilen och den tvättades och förseddes med en dekal i bakrutan. Blir väl ut å fota nån dag framöver gissar jag på, bilen ska dock sänkas och det var just därför som jag köpte nya däck till den. :]

Jag vet att jag varit dålig på att blogga senaste tiden men nu ska det väl bli bättre, varit jäkligt fullt upp med jobb, hockey och annat. Vad gäller hockeyn så är det ännu inte klart vilka lag som håller sig kvar i tvåan. S/L vann sista matchen borta mot Ore och jag och Carolina var på plats och såg den matchen, verkligen grym match av S/L! :D

Till helgen väntar Jönköping och Elmia, åker troligtvis ner på torsdagkväll efter jobbet och sen hem igen på söndag. Blir att gå på Elmia fredag och söndag gissar jag på och lördagen ägnas åt diverse shopping. Ska sova hos Legos bror i Ljungby torsdag-fredag och sen har vi bokat hotell fredag-söndag i Jönköping. Ska bli riktigt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0