Jag har inte...

..ägnat nå tid alls åt bloggar senaste 1,5 månaden.. Inte haft tid alls måste jag erkänna. Har varit fullt upp hela tiden. Jobbat, hälsat på folk, haft folk på besök, varit på bilträffar och utställningar mm.. Så om jag inte har gratulerat till någon/något , beklagat något eller allmänt kommenterat så är det för att jag har prioriterat andra grejer än datorn! :P

Nu äntligen har jag semester och kommer väl då förhoppningsvis att ha lite mer tid över.. Dock inte helt säkert!! :P
Har röjt en massa i förråden och fått ihop två fulla bilar med skräp, ska iväg på tippen om en liten stund samt ut till föräldrarna och hälsa på med en sopsäck (!) kläder som jag rensat ur garderoben (och mer kommer att slängas..) mamma brukar alltid tycka att jag ska kika förbi henne innan jag kastar nått så jag göra väl det som det om hon vill ha nå..

Nåja, nu har jag suttit vid datorn en liten stund, bäst att ge sig ut och njuta av semestern, har bara tre veckor.. Lego är hos en bekant och röjer i skogen och ikväll får vi besök av en annan bekant som ska tatuera Lego mot polering av hans flickväns bil, eller hur det nu var! :P

Ses! Ska sätta mej nån kväll och gå igenom era bloggar.. Jag lovar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0