After work väntar..

Just hemkommen från jobbet, hade kort dag idag och slutade 15:15.. Hämtade Legos nya mobil på affären innan jag åkte hem.. Nu väntar jag på att klockan ska bli 17 då jag ska åka hem till en arbetskollega där vi ska träffas nåra stycken och prata skit och inta alkohol. Ordnade till sig med chaufför eftersom Lego fick ut och jobba ikväll, då kan han köra mej. Perfekt! :D Kl 19 har vi bokat bord och ska äta allihop, ska bli kul!
Ska väl leta fram nå andra kläder nu och fräscha till sig lite innan man åker.. Inge höjdarpigg än, men har jobbat hela dan idag, men det var bra trögt. Inte alls lika pigg idag som jag var igårkväll. Men men det är bara å jobba, kostar ju att vara hemma också.

After work nästa!



Kommentarer
Postat av: myran

Men herregud va kul det kan vara!

Får bli en tradition, after work efter lön varje månad fast inte jobb dagen efter..



Vi såg ju hur man kan må...

2009-03-02 @ 21:38:25
URL: http://mcmyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0