Besök..

Varit folkigt här ikväll.. Först kom mormor och morfar på besök för  att se hur jag bodde, hade med sig massa fikabröd, strumpor till Samuel samt en grön växt i inflyttningspresent till mej och Lego. Trevligt trevligt! Lite senare kom även mor och far förbi och blev bjuda på fika, fanns massor över eftersom mormor alltid handlar för mycket av den vara när hon ska bjuda på nå.. Riktigt trevligt hade vi det iaf! Var mindre än en timma sen som de åkte hemåt så nu blir det bara slappa lite här och sen krypa ner i sängen.

Slutade tidigt från jobbet idag, 14:30 redan. Åkte då hem och städade Samuels rum och plockade lite allmänt innan jag smaskade i mej ett par huvudvärkstabletter och däckade i soffan framför tv'n. Vaknade lagomt till 17-tiden då Lego och Samuel kom hem från jobb och dagis. Känt mej lite allmänt hängig en tid med en segdragen huvudvärk som vägrar släppa taget sen före helgen, trött och ont i halsen. Det är inte bra.

Två dagar till helg. Egentligen. Men det visade sig att Mallan skulle jobba på lördag och gärna ville ha sällskap och tydligen skulle Lego ut till garaget på lördag för att fixa med bilen så jag passar på att jobba lite extra jag med. Lördagar är sköna dagar. Blir att sitta på mailen och försöka beta av de rejäla köerna vi har där för tillfället.
I övrigt är det inget planerat för helgen. Lutar dock åt ett biobesök eftersom vi hade biobiljetter som håller på att gå ut. Var ju tänkt vi skulle på bio för nån helg sen men då blev det shopping med mor och far istället.

Nåja, nu ska jag nog ta mej ett bad och sen lägga mej i sängen och läsa lite.. Men först läre jag ta reda på rumsbordet å allt jäkla fikabröd som blev över efter fikat! :P

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Mallan

Vi kommer ha sååå mysigt på lördag :)

Du o jag i 6 dagar och sen lediga från varandra i en dag och sen 5 dagar ihop igen.

Tur vi tycker om varann :D

2009-01-29 @ 20:42:40
URL: http://mallingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0