Alfta-dag..

Hemma efter en lång dag.. Uppstigning med Linus, åkte hemifrån 09, anlände till Sara i Alfta knappt en timma senare. Surrade en massa innan vi gav oss ut på promenad, hon visade mej heeela Alfta... Åt kebabtallrik på Saras restaurang (ja den hette så!) innan vi gick hem till Sara igen. Sen tog vi bilen tillbaks till Bollnäs, shoppade lite på Åhléns, jag fick tag på present till Maria (som ska överlämnas imorrn) och sen vart det en sväng in på Tempo också för att köpa en sallad att äta på jobbet.
Jobbade mellan 16 och 21, Vin & Sprit-undersökningen! KUL! Jäkligt spritsugen nu måste jag säga! Kanske blir sånt i helgen, vi får se.. Ev utgång i Bollnäs med Sara.. Får se hur det blir, blev tillfrågad av lillebror om jag kunde vara fyllechaufför på lördagnatt.. Å i sånna fall får jag köra S40'in.. Frestande! ;]

Blir hopp i sängen nu snarast! Ska iväg till stan och handla med mormor och morfar imorrn, de hämtar mej 08.. Mathandling som vanligt. Ska köpa blommor till Maria också eftersom jag ska till henne på kvällen, hon fyller 26 år idag, grattis! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0