Anfall... =]

Hemma sen drygt en halvtimma, avslutade arbetsdagen med en kopp kaffe och en liten glass på MAX med Sara. Överraskande va!? ;]

Underbart jäkla kul hade vi! Fick en skrattanfalll som bara inte ville ge sig. Tårarna rann nerför kinderna på mej ett tag.. Var en så skum karl där, 40-50 år, i högklackade stövlar som klonkade mot golvet och med jeans som satt tight så in i helsike, riktigt skar upp i röven på honom dessutom hade han hakat på trenden med hög midja på byxorna... Behöver jag tala om att två trötta, utarbetade (??) brudar som Sara och Linda bara inte kunde hålla sig för skratt?? =]

Nåja, i övrigt har det varit en seg dag, massa surfing på kursen sen hem och fixa lunch, lillebror kom över på besök nån timma han också, kul! Behövde låna datorn för att fixa diverse räkningar och deklarera. Så vi lunchade här tillsammans och såg nån tant-såpa (som jag aldrig sett, men som enligt honom var väldigt bra) på tv. Sen lämnade han mej för att åka och jobba och en stund senare var det min tur att fara iväg.
Jobbet gick sådär, ca 80 avslut, 20 mindre än igår.. Igår var bästa dan hittills på detta projekt med ett snitt på drygt 23 dialoger i timmen. Jobbar nu bara onsdag-fredag och söndag innan utbildningen tar vid på måndag redan. Så nu börjar man se slutet på helvetet med både kurs och jobba. Ska prata med AF imorrn om hur det blir när jag nu börjar jobba på riktigt.. Om jag hinner dvs, ska ha heldag på kursen imorrn, utflyktsdag ungefär, ska ut på promenad och grilla och så.. Tar nog med kameran och fotar lite då skulle jag tro. Var ett tag sen jag hade tid att ut å fota. Så det blir nog bra.

Ska krypa ner i sängen nu och bara söööva, det behövs verkligen! Go'natt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Så jävla bäst!!

2007-04-24 @ 23:09:32
URL: http://sharao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0