Familjedag.

Kollar läget på nätet innan jag ska krypa ner i sängen och läsa.. Dagen har varit väldigt lika gårdagen.
Efter frukostbestyren så tog jag en promenad hem till famlijen eftersom Linus skulle ut och fixa med bilen. Hann även lägga ut lite bilder på Bilddagboken från de senaste dagarna innan jag gick. Har sen hjälpt till ute på gården hos mor och far. Krattat en hel massa, fått nåra stygga blåsor i nävarna också, inte bra..
Även Linus kom bort till familjen framåt eftermiddan eftersom mamma skulle bjuda på middag idag. Innan det blev mat så kom det två personer från Sandviken och kikade på broders Bmw, var ut och provkörde lite och surrade en massa, får se hur det blir sen, de skulle fundera lite.

Till middag blev det kycklingfilé med grönsakssås och potatis. Riktigt mumsigt! Sen jordgubbar, glass och grädde till efterrätt. Mumma även det! ;]
Linus cyklade hem direkt efter det medan jag stannade kvar för att hjälpa pappsen bära in en massa säckar med pellets. Brorsan skulle ha gjort det men han stack till en kompis så jag gjorde hans jobb. Tungt, men tur man är stark. Fick sen skjuts hem av fader eftersom jag promenadade dit på förmiddan, hade gjort upp med Linus att han skulle hämta men han kom på cykel eftersom bilen inte var klar.. Hoppas verkligen den är klar nu, han är fortfarande ute och håller på.. Behöver bilen imorrn då jag börjar aktivitetsgarantin och sen ska jag jobba på eftermiddan.

Nu ska jag göra mej iordning för natten och sen läsa lite innan jag somnar. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0