Helg! :]

Nu är det helg, äntligen! :]
Gjorde sista dan på kursen idag och näst sista dan på jobbet.. Jobbar sista dan på söndag innan utbildning och ny avdelning tar vid på måndag, ska bli kul! Ska bli skönt att få lite fritid igen. Har ju inte blivit nå sånt alls nu senaste veckorna, känner att jag inte har varit nå sällskaplig alls med folk, usch, känns lite hemskt faktiskt. Förlåt alla! :[

Efter kursen idag så var jag hem till familjen och hälsade på iaf, vilket var mycket uppskattat, de hade inte sett mej på en vecka eller så.. Började funderade om jag levde eller inte. Men det gör jag iaf, har bara inte haft tid att besöka dom. Blir nog en tur dit imorrn också på min lediga dag. Linus ska pilla på bilen som vanligt, etanolkonvertering på schemat, härligt! Sen blir det en tur till stan på eftermiddan för att mathandla, inte gjort det på nån vecka nu..

Ska göra kväller här nu, grymt jäkla trött.. Har chipsat lite med Linus sen vi kom hem, han var hos familjen då jag kom från jobbet så jag kikade in en sväng hos dom ikväll också..
Ses imorrn igen! Go'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0