Jobba..

Inte mycket att säga om dagen.. Ordet jobba säger det mesta! ;]
Jobbat 14-20 idag. Lånade pappsens 945'a eftersom Linus kulle dona med våran 740, byta bromsbelägg och lägga på fin-fälgarna. Så Linus skjutsade bort mej till familjen på dan så jag kunde ta deras bil till jobbet. Blev lite sent eftersom pappsen var iväg och skiftade däck på förmiddan.. Men men, det gick bra, jag hann i skaplig tid till Bollnäs iaf för att hinna hämta upp Sara och sen till jobbet. Jobbet gick kanon idag! Grymt bra måste jag säga! 101 avslut! Om jag räknade rätt dvs, det ser jag ju imorrn, i sånna fall ger det en provision på 30 kr extra i timmen.
Avslutade arbetsdagen med att gå på MAX med Sara, hon bjöd mej på kaffe och paj. Tack gumman! Imorrn är det jag som bjuder på kaffe och hjortroncheesecake.

Nu blir det sängen rätt omgående då jag är rätt trött, fick skjuts hem av brorsan som behövde låna datorn lite.. Kurs och mera jobbande väntar imorrn och resten av veckan. Go'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0