Segt. Dåligt.

Trött.. Huvudvärk.. Mår illa.. Inge bra. Sova på stört ungefär.

Start på aktivitetsgarantin på riktigt idag, på Bilda. Kort dag 09-12, skönt. Inget vettigt alls, bara massa prat än så länge men det lär väl bli annat imorrn skulle jag tro.. Sköna dagar iaf, 08:30-12. Men ändå jobbigt då jag sen jobbar 16-21. Fritid -vad är det!? :[

Ellos på jobbet idag, segt.. Ringa, ringa och åter ringa.. Nytt provisionssystem, läre jobba arslet av sig för att ens få provisionen ungefär.. Dåligt. Jag ringde utav helsike idag, Sara var ju inte på jobbet så då skötte jag mej exemplariskt och jobbade bra. :P
Tror jag precis kom upp i provisionsnivå = 10 kr extra i timmen.. Hurra liksom.. Iofs så tjänar jag bättre i grundlön än de flesta andra men ändå.. Medelåldern ligger nog långt under 20 iaf... Är jag som höjer medelåldern. :P

Bonus/Provision
Levererar du 13 dialoger eller mer/timme i snitt under kvällen har du 10kr extra per timme = 86:35kr/h detta ger en provis på 50kr kvällen
Levererar du 17 dialoger eller mer/timme i snitt under kvällen har du 20kr extra per timme = 96:35kr/h detta ger en provis på 100kr kvällen
Levererar du 20 dialoger eller mer/timme i snitt under kvällen har du 30kr extra per timme = 106:35kr/h detta ger en provis på 150kr kvällen


Nä nu läre jag sova. Vi ses imorrn Sara! Hämtar dej på buss-stationen som vanligt! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0