Work work..

Sent nu, ska sova alldeles snart, nåra rader här först..
Stan på förmiddan, hade tid på AF 10:15. Inskriven på aktivitetsgarantin i 24 månader.. Hurra... "Ledig" resten av veckan och på tisdag börjar jag nån jäkla kurs på Bilda i fyra veckor, som jag redan gått.. Ännumer hurra. Hatar AF!!
Handlade lite på stan innan jag for hem, åt lite lunch, la upp bilder på Bilddagboken och sen for till Bollnäs och jobbade. Segt, väldigt dåligt med svar. Dessutom skulle vi lära upp nya människor på undersök. Hatar det också.. Har inget tålamod för sånt.

Blir jobba imorrn och på onsdag också. Bra det då får man lite mera slantar iaf. Och framförallt träffa alla söta människor! På onsdag ska förresten jag och Sara ha en dejt hos henne i Alfta! :]

Hopp i sängen nu, trött som fasen! Go'natt!


Då man har supit skallen av sig på en fest,
och vaknar upp med ljuvlig ångest och mår pest.
Någonstans i Hökarängen,
med ett fullblodsras i sängen.
Och inte minns minsta spår,
av vad som hände igår.

Hem till tanten dra en vals, med sugmärken på sin hals
Om hon så tar dig på bar gärning neka
Den var aldrig inne!
Och sedan frågar var du varit säg du tappat minnet
Så du tror att jag varit med nån annan tjej
jag som älskar dig och är dig ständigt trogen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0