Förkyld..

Nyduschad, surfar runt lite och lyssnar på musik.. Förkyld! Värre idag. Var ju nästan bra igår..
Ska krypa upp i soffan med nån av mina nyinhandlade böcker nu och bara vara. Sen får vi se vad som händer med dagen. Linus kommer hem från jobbet om två timmar.

- - -

Klockan har nu blivit 23 och det är dags att summera dagen..
Började med min bok Ansiktet av Dean R Koontz, underbar man att skriva det! Har ni inte läst nått av honom så gör det, nu!!

Blev inget vettigt gjort idag, läste min bok i väntan på att Linus skulle komma hem, sen blev det lite surf och hångel innan vi tog bilen ner på pizzerian för att fixa middag. Snabbt, enkelt och gott! Jag hade verkligen ingen lust att laga mat eftersom jag inte var nå pigg alls. För första gången på länge så åt jag pizza, var inne på kebabrulle först men det blev en pizza till slut.
Var in på Konsum efter vi hade ätit, köpte en påse med bullar och for hem till familjen för att få oss lite kaffe på maten, men där gick vi på en nit, ingen hemma förutom vovvarna.. Efter en stund kom iaf brorsan hem, mamma var på massage ikväll och pappa var på ishallen. Surrade lite med brorsan innan vi for hem igen. Tog bullarna med oss och fikade hemma istället. Lämnade iaf en till brorsan. Fick ju vara lite snäll. ;]

Hånglat och gosat i soffan ikväll sen vi kom hem, sett lite tv också.  Ser fanimej inte mycket på tv jag.. Det blir nyheterna bara oftast, idag såg vi nått flamsprogram med Adam Alsing dock.. Annars slötittar jag mest på Discovery, Animal Planet och National Geographic Channel, uj vilket jobbigt namn, NGC säger vi istället! :]

Nu ska jag sällskapa med min söta sambo i sängen.

Natti natti!



Han kommer hem
Jag smyger ut
Han kysser hon
som sög min
?aahh?
Han sätter sig
vid samma bord
där ja nyss stod
och tog hon bakifrån

För är det så det ska va?
ja svarar ja de är klart
För har han ingen tid för henne
struntar hur hon känner
Då får han skylla sig själv

(Byz)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Animal planet är bäst, förutom när det kommer upp spindlar ibland. Då blir jag rädd. Hoppas det ordnar sig för dig med chebabben;) haha. Det löser sig ska du se, det är mest normalt att känna som du gör gumman. Tack för att du finns:) PUSS

2007-03-07 @ 23:52:40
Postat av: Sara

Det var jag som skrev, glömde skriva mitt namn:P hehe

2007-03-07 @ 23:55:30
URL: http://sharao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0