Gussiberget

Dags att summera och avsluta dagen!
Uppstigning med Linus imorse en sväng innan jag la mej ett tag till och läste innan jag klev upp på riktigt 8:30, åt frukost och morronsurfade lite. 9:45 gick jag hemifrån och ut på fotopromenad. Finväder idag igen ju! Gussiberget blev det idag, strövade omkring i tre timmar innan jag kikade in till familjen nästan lika länge.. Vovbus, kaffedrickande och massa prat innan jag gick hem runt 15:30 efter att Linus ringt och efterlyst mej.

Eftermiddan och kvällen har bara varit lugn, läst, lagt upp dagens bilder på Bilddagboken, sett tv och myst.
Pratat lite med min ex-chef i eftermiddag också, han verkar väldigt angelägen om att få mej att jobba i sommar. Pratades ju vid för två veckor sen också. Men vi får se som sagt. Får jag inget annat så tar jag det. Sköna slantar ju. Och nästan som semester. :]

Nu dags att borsta tänderna och sen krypa ner i sängen. Natti natti!

image14
Tussilago, Gussiberget 070327

Kommentarer
Postat av: sara

Jätte fin bild Linda:)

2007-03-28 @ 00:39:59
URL: http://sharao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0