Lista..

Hello!!

Jag ska sova nu så jag har inte tid att skriva nått.. Var en bra dag iaf, vaknade tidigt, fått endel gjort här hemma såsom tvättat, diskat, fixat bilder till Bilddagboken, haft brodersbesök, varit ut på promenad, hälsat på föräldrarna, handlat på Konsum och myst här hemma med sötnosen framför tv'n.

Imorrn väntar Gävle med mormor och moster! Ska bli trevligt! Åker tåg eftersom vi har planerat att dricka vin, öl och shots.. Hmm.. Får se hur det blir.. Mormor är helt uppe i varv för det iaf vet jag! Hehe! :]

Natti natti på er!


Läs listan jag stal av Sara förresten! ;]





Vilken svordom använder du mest?
Faaan!!

Äger du en iPod?
Nä, har ju mp3 i mobilen!

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Inget för tillfället, går upp med Linus runt 06/06:30..

Använder du flip-flop?s även när det är kallt ute?
Använder inga sånna överhuvudtaget!

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Jag är fotograf! Så det så! :P

Vilken var den senaste filmen du såg?
Kill Bill 2 på Svt i fredags..

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En Audi TT, sen ett hus å en flock söta vovvar!

Har någon någonsin kallat dig lat?
Joodå..

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nä men jag borde göra det... :[

Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Nån hemkörd blandning av diverse mp3'or i bilstereon då..


Föredrar du vanlig eller chokladmjölk?
Milkos lättmjölk! Hata Arla!

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Nä jag tror inte det.

När var senast någon stötte på dig?
Tja, i tisdags.. På jobbet...

Vad åt du till middag?
Ärtsoppa och vitlöksbaguette

Använder du huvtröjor?
Ja, älskar tröjor med luva! :]

Kan du vissla?
Dåligt med det, men litegrann iaf!

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Ja i skolan var man med på mycket tok..

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
Allt som går fort, snurrar och gärna baklänges!! Älskar karuseller! =]

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Jag vet att folk gör det! Jag bor ju i Ljusne! Tyvärr!

Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja Gud ja! Bamse var största favoriten!

Är du blyg inför det motsatta könet?
Ibland, men oftast inte.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Torsk på Tallinn, Sällskapsresefilmerna och Repmånad.

Äger du några bandT-shirts?
Nej

När flög du senast?
1998, till Rhodos på skolresa..

Läser du för skojs skull?
Tja, jag gillar att läsa!

Pratar du några andra språk?
Engelska i nödfall och i onyktert tillstånd! Annars bara Ljusne-mål! :P

Har du gråtit offentligt?
Nej

Har du en stationär dator eller en laptop?
Båda delarna men använder bara den stationära..

Vilka gör du, önskningar eller planer?
Mest planer.

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Absolut!

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
Ja det vill jag! En döskalle på foten! Lutar åt en sån inom snar framtid faktiskt!

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nä, inte borde men det är väl snällt om han gör det..

Kan du kasta macka?
Yes!

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nä..

Vad har du med dig in på bion?
Nån söt vän.

Vem är din favoritlärare?
Oj.. Var längesen jag gick i skolan.. Men Evald i Storuman var en söt farbror!

Skulle du någonsin dejta någon med väldigt mycket tatueringar?
Ja varför inte?

Gillar du att flyga flygplan?
Joodå, har dock inte gjort det så ofta, bara en gång.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Att vi är lika sjuk i huvet båda två! =]

När sov du senast på golvet?
För 5 år sen i en kall stuga på ett fjäll i Lapplands inland...


Gillar du din boendesituation?
Nope, vill ha hus snarast!

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Minst 6 iaf..

Äter du frukost dagligen?
Absolut! Det är ett måste!

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nja inte direkt..

Brukar du hamna i trubbel för att prata på lektionerna?
Nä var ganska tyst i skolan..

Vilken är din favoritfrukt?
Vattenmelon!

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Kalorier.. Vad är det??

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
25! Gammalt va?! ;]

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Mmm, ganska så..

Tror du på liv på andra planeter?
Ja det tror jag faktiskt.

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Grannarna för nåra minuter sen..

Tror du att Gud är man eller kvinna?
Det är en karl.

Vad var det sista du åt?
Drack en kopp thé och åt en skorpa framför tv'n för ett par timmar sen.

Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta?
Det motsatta faktiskt! Om inte personen i fråga är väldigt speciell..

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Hmm, var tänkt jag skulle heta Linus. Morfar sa alltid det när mamma skulle få mej, men så blev det en tjej och Linda var ju likt Linus så det blev det.

Gillar du senap?
Ja, Johnnys ska det vara! :]

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
I am the one and only! ;]

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Ja, tycker det ser så jäsigt ut!

Sover du på sida, mage eller rygg?
Allihop! Börjar på rygg, går över till sida innan jag till slut somnar på mage där jag trivs bäst.

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Lars Brundin kanske? Blond, tjock och konstig! =]

Har du någonsin köpt något från eBay?
Nej

Tycker du om att krama folk?
Haha! Javisst! Oavsett om folk vill eller inte! Det är ju mysigt! ;]

Skulle du säga att du är trendig?
Bara ibland..

Om någon som du inte var intresserad av att dejta bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Bra fråga, har aldrig hänt!

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
R2D2

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ibland, beror på vem det är/vad det gäller såklart.

Vilka böcker har fått dig att gråta?
Ingen än så länge

Tycker du att du är attraktiv?
Nä inte ofta..

Vad är du allergisk mot?
Inget

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Näe, men kossorna är söta...

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Linus. Var ju tänkt så bra början, innan de upptäckte att jag inte hade kuk! :]



image4
Me! Nyblonderad och fin!?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fin du blev i huvudet:) hehe. Skit snyggt!

2007-03-12 @ 00:04:46
Postat av: SARA

Det var jag, Sara som skrev. Det försvann, fast jag fyllde i:(

2007-03-12 @ 00:05:22
URL: http://sharao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0